✓❤ـهَـــوایـِ ـشَــرجیـِ دِلـــــــَم ❤✓

بــِ یادِ دلـهاییـ کِهـ: بیـ تَقـصیرَند...

خوابتو دیدم...نمیدونی چقدر حس خوبی بود

واسه چند لحظه بعدش حس کردم زنده ام

با همه ی سختیایی که کشیدم تا گذشت

دلم میخاد همه عمرم بدم واسه یه لحظه برگردم به اون روزامون...

از خودم میترسم...هیچکس برام مهم نیس جزتو

لذت بخشه وقتی همه بگن بهم مغرور بی احساس؟ اصلن مهم نیسن من به کسی نمیتونم عشق ورزی کنم...هرکسی ناراحته بره به درک 

اون روانشناس احمقم یه بار دیگه گف نقشش تو زندگیت تموم شده اون گلدون رو میزشو پرت میکنم رو زمین میرم بیرون

اون طعم عشقو نچشیده نمیدونه چقدر لذت بخش تپش قلب شدید بگیری از دیدن یه نفر!نمیدونه وقتی از غم یه نفر کارت به بیمارستان بکشه ینی چی...

من اگه اهل التماس کردن بودم الان از همه اون آدما متنفر نبودم

من فقط التماس خدارو کردم واسه اینکه این اتفاقا نیفته که همش افتاد..

خدام هیچوقت کمکم نکرد ...از خدام کمک نمییخام دیگه 

 این عکسایی که رو پروفایلته حرف دل منم هست...حق باتوعه همیشه بود...

تو دنیای من جزدوست داشتن تو هیچی دیگه قشنگ نیس...



|چهار شنبه 23 آبان 1397برچسب:,| 10:10|✓atiye✓|

Shik Them