✓❤ـهَـــوایـِ ـشَــرجیـِ دِلـــــــَم ❤✓

بــِ یادِ دلـهاییـ کِهـ: بیـ تَقـصیرَند...

قرار گذاشتم اصن عکساتو نبینم ...اصن شمارتو حذف کنم از گوشیم

ولی دست من نیس...

اراده من درمقابل تو و  هرچی مربوط به توعه ضعیفه

که هرروز هی میرم سمت بلاک لیستم

 

که هی شمارتو پاک میکنم هی ذخیره میکنم

 

دوس دارم بکشمت تو خودم تا بتونم زندگی کنم ولی هی میبینم آخه نمیخام این زندگیو بدون تو ...آخه لعنتی من اینهمه قویم اینهمه محکمم چرا مقابل تو نمیتونمممممم؟؟چرااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟

تو تنها نقطه ضعفمی...

میدونی همه زندگیم شده دیدن عکسای پروفایلت؟

'ارزو دارم بفهمی درد را ...'  تلخیِ.....

واقعن فک میکنی معنی دردو نفهمیدم؟

واسم آرزوهای قشنگی داری ...من دردی که دلیلش توییو دوس دارم

 من فقط اینطوری نمیخاستم چون جنگیدن بلد نبودم

چون فک میکردم غرورم ارزشش بیشتر همه چیزه دنیاس حتی نابود شدن خودم...وقتی فهمیدم تو از غرورمم عزیز تری ...دیر شده بود

واسم آرزوها داشتن؟؟؟ من تا آخر همینقدر نابود ادامه میدم تا بفهمن آرزوی کسی رو گرفتن چقدر دردناکه اون روز نمیدونسن که چقدر دوست دارم هیچکس نمیدونس تو قلبم با خودم روزی چن بار زمزمه کردم یا تو یا هیچکس...عب نداره الان بفمن...حداقل بفمن چرا رفتارم اینه چن ساله

میدونی من چن ساله تو شوکم بخاطر کاری که باهات کردن ...البته کاری که باهامون کردن...نرسیدن یه درده ...با کسی دیگه دیدنت یه درد دیگه لجبازی کردنت با من یه درد دیگه عذاب کشیدن الانت یه درد دیگه گو زدن ب زندگی یکی دیگه یه درد دیگه به هم ریختن سه تا فامیل یه درد دیگه دل شکشتن یکی دیگه یه درد دیگه...

من خودخاهمممم آره دلم نمیخاد خوشبختیتو ببینم با کسی دیگه با این که شاید دلیل اصلی همه بدبختیای این چند سال من بودم و تو شاید حالت خوبه که همه تلاشتو کردی...اینکه مال من نیسی نه

بیشتر این عذابم میده که دستای یکی دیگه رو میگیری...و من چقدررر متنفررم از اون آدم از اون اسم از اون فامیل از اون چهره از اون منطقه و هرچیزی مربوط ب اونه...

 

کاش تو منو بکشی تو خودت ...واقعا اینم عذابه که وقتی به گوشم میرسه زندگیت باهاش خوب نیس میگم شاید بخاطر نفر سوم بودن منه... 

ولی اگه یه روز بفهمم تموم شدم تو قلبت شاید بشه تمومش کرد...

شاید...

ولی من با تک تک سلولای بدنم حست میکنم با اینکه چندین ساله ندیدمت

حس میکنم باید از اول متولد بشم یکی دیگه بشم تا دلم غریبه بشه باهات 

آخرش همیشه قلبم به عقلم پیروز میشه البته فقط راجع به تو...

 



|پنج شنبه 8 آذر 1397برچسب:,| 11:42|✓atiye✓|

Shik Them