✓❤ـهَـــوایـِ ـشَــرجیـِ دِلـــــــَم ❤✓

بــِ یادِ دلـهاییـ کِهـ: بیـ تَقـصیرَند...

میدونی بعد تو قلبم اونطوری برای هیچکسی تاپ تاپ نکرد

چراحسی که

به تو داشتم هیچ جای دیگه پیداش نمیکنم...؟؟

دلم لک زده یهویی وسط جمع چشمامون بیفته تو چشم همو تو سرتو بندازی پایین بفهمم دزدکی داشتی نگام میکردی

دلم لک زده دوباره بین اون همه تو برام ایستاده با ذوق دست بزنی و من حس کنم هیچی از دنیا دیگه نمیخام..

دلم لک زده آهنگای دوتاییمون بریزی رو سی دی یواشکی بزاری تو کیفم 

دلم لک زده باباهامونو فرودگاه بدرقه کنیم 

دلم لک زده یهویی درو باز کنم و پشت در تو باشی و دستام بلرزه و تو زبونت بند بیاد

دلم لک زده تو برف از کوه بریم بالا، با هم دوتایی،  دور از همشون

دلم لک زده یواشکی بیای دنبالم مراقبم باشی 

دلم لک زده الکی الکی بهش گیر بدی و هی شدت نفرتتو بم نشون بدی

دلم لک زده بریم باهم سیب بچینیم

خیلی دلم برا اون روزا تنگ شده.کاش میدونستم چجوری میشه یه لحظه اون روزا رو برگردوند

میبینی ... فقط یه لحظش شده واسم بزرگترین آروزی زندگیم ...

دوباره غم گرفته شیشه دلم 

شکستن عادت همیشه دلم 

یه عمره من کنار تو قدم نمیزنم

یه عمره می‌شکنم یه لحظه دم نمی‌زنم 

یه روز تموم خونه غرق خنده بود 

نمیشه دلخوشیم تموم شه خیلی زود

دلم میخواد نگام کنی یه جور خاص

هموجوری که اون روزا دلم میخاس

باید بتونم و دووم بیارم 

دوست دارم که چاره ای ندارم...

 

 



|دو شنبه 12 آذر 1397برچسب:,| 23:7|✓atiye✓|

Shik Them