✓❤ـهَـــوایـِ ـشَــرجیـِ دِلـــــــَم ❤✓

بــِ یادِ دلـهاییـ کِهـ: بیـ تَقـصیرَند...

دو ساعته دارم الکی تو خیابونا میتابم و این بغض تو گلوم دقیقن وقتی رفتم خونه میترکه می‌دونم

 مردشور این غرور کوفتیو ببرن آخه چرا جونم در میاد برا یه قطره اشک!

خوشحالم که همشون دارن میبینن چه به سرت آوردن؛آره از عذاب کشیدنشون خوشحالممم همینقدر بی رحم...دوس دارم هر روز همین جمله رو بکوبی تو سرشون..

نتونسم اخم کنم و سنگین باشم نتونسم از چشماش چشم بردارم

تهه چهرش خوده خودتی...

میدونی من جسارت همه چیو دارم تو این دنیا جز جسارت فراموشی تو

جسارت رسیدن به همه خاسته هامو دارم جز رسیدن به تو... سادس و مسخره!

خدا تورو واسه به چالش کشوندن من آفریده

داره حالم از این مملکتم بهم میخوره مثلن یارو دکتره میگه باید بتونی ؛اکی مرسی  وایسادم تو بگی،

جمش کن بابا دیگه نمیرم بابت مزخرفات این مرتیکه پول بدم.

اگه تویی وجود نداشت الان شاید تو این خراب شده نبودم این خیابونام نمیزارن یادم بره...میدونی اصن نمیشه همه کائنات دست به دست هم دادن که نشه،البته اینکه خودمم نمیخام بی تاثیر نیس..

نمیتونم بفمم چقدرو تا کجا دوست دارم 

 و  نمیتونم بفمم خدا چه پایانی برا تهه تهش گذاشته...



|شنبه 17 آذر 1397برچسب:,| 22:14|✓atiye✓|

Shik Them