✓❤ـهَـــوایـِ ـشَــرجیـِ دِلـــــــَم ❤✓

بــِ یادِ دلـهاییـ کِهـ: بیـ تَقـصیرَند...

بم میگه همه ی اسفندیا همینطورن .مرموز مغرور 

میگه نمیدونم احترام زیادی قائلید برا طرفتون

میگه آدم نمیتونه بفهمه الان چه حسی دارید.از نزدیک شدن یا دور شدن ازتون خوشحالید یا ناراحت!

گف شماهم حق دارید گاهی فریاد بزنید ناراحت بشید بخندید از تهه دل...

میگه شماها هرچقدم برا کسی ارزشمند باشید بلخره یه جا کم میارن

یه جا از این همه خنثی بودن خسته میشن از نشون ندادن خسته میشن و رها می‌کنن...

گفت من ب یه پسری در حد مرگ علاقه مند شدم و رفتم بش گفتم همه سرزنشم کردن ولی گفتم که بعد شرمنده دلم نباشم ....

میدونی اینقد با روح من این کلمات بازی کرد که دلم میخاس پای حرفاش ضجه بزنم

من معنی جمله آخرشو با همه وجودم حس کردم ...

ولی چه فایده داره که هنوزم عاشقانه میخوامت ؟ ..که هنوزم چشامو که میبندم بهت فک میکنم انگار واقعن روحم پرواز می‌کنه یه جای دیگه..

هیچ جای دنیا همچین حس خوبیو ندارم وقتی ی لحظه تو ذهنم تجسمت میکنم ...

نمی‌دونم اسم حماقتای منو چی میشه گذاش ولی کمال گرایی کینه غرور لجبازی و بچه بازی خیلی کمک کرده به این حال خراب امروزم...

هیچکسم ندونه چیا بهم گذشته مهم نیس. همین خدا که می‌دونه داستان چیه بسه ... من تسویه حسابم بمونه همون روزی که خودش قول داده...

دکتر گفته آب نخوره ب صورتت تا سه روز ولی خیلی باید بگذره تا هوای همچین گریه ای بخوره به سرم...

نمیدونم خیلی یعنی چقد...تا کی ...تا کجای این بدبختی ...

ولی خیلی دوست دارم ... 



|دو شنبه 22 بهمن 1397برچسب:,| 23:29|✓atiye✓|

Shik Them