✓❤ـهَـــوایـِ ـشَــرجیـِ دِلـــــــَم ❤✓

بــِ یادِ دلـهاییـ کِهـ: بیـ تَقـصیرَند...

همه ی اون آدمایی که از دستم رنجیدن تهش برمیگرده به تو 

اونی که امشب بعد چند ماه پیام داده تو زندگیت بد زمین میخوری اینا تقصیر توام هس...

من زمین خوردم، ولی هیچکس نمیدونه عمق دردایی که میکشم هر روز چقد می‌تونه استخونای یه آدم عادی رو خورد کنه. هیچکس نمیدونه

حتی نزدیک ترین آدمای اطرافم...

اتفاقا اونا فک میکنن چقد زندگی خوبی دارم چقد همه چیزم اکیه.

من روحم مرده ...همون وقتی که اون خبر رسید مردم...یا وقتی که اون بلا به سرمون اومد ...یا وقتی که اون تصمیمو گرفتم ،یا وقتی که با همه ی زجراش هزار بار پست زدم یا وقتی که ...

اینقد بی احساس طی کردم این چند سالو که یه آدم غریبه درونم مدام داره میجنگه باهام ،

به تو که فک میکنم این آدم چقد بی معنی میشه برام که راحت براش مینویسم هیچی حسابت نمیکنم دیگه!

میبینی ...؟ من این آدمو دوسش داشتم ...میخاسم تو فراموش بشی .

فراموش نشدی..تازه در کمال بی رحمی انداختمش تو سطل زباله خاطراتم ...

تورو می‌بخشم بابت چیزی که نمیدونم....

ولی خودمو نه...خودمو نهههه ...خودمو نهههههههه....

خودمو نه...

 



|شنبه 25 اسفند 1397برچسب:,| 22:48|✓atiye✓|

Shik Them