✓❤ـهَـــوایـِ ـشَــرجیـِ دِلـــــــَم ❤✓

بــِ یادِ دلـهاییـ کِهـ: بیـ تَقـصیرَند...

تیکه ی یه آهنگو می‌زاری پروفایلت

وقتی گوشش میکنم... نمیدونی سردل من چی میاد ...

از من چه مانده بعد تو جز ناتوانی ام   جز سنگ قبر خاطره روی جوانیم 

بی عشق و بی عاطفه و هیچ وعده ای

   ماندم چگونه سمت خودت می‌کشانی ام

اگر برای ابد هوای دیدن تو نیفتد از سر من چه کنم 

هجوم زخم تو را نمی‌کشد تن من برای کشته شدن چه کنم ...

 

دلم برای چشمای مشکیت تنگه لعنتی...دلم برات خیلی تنگههههه لعنتی...

بی تو آوار شدم

از همه بیزار شدم

نیستی و من خواب ندارم ....

اگه با من نباشی میخام دنیا نباشه 

به این دلشوره ها عادت ندارم 

محاله بی تو من طاقت بیارم ...

ای کاش کار احمقانه نکنی باز  ای کاش لجبازی نکنی باز 

این شاید آخرین چیزی باشه که راجع به تو ازخدامیخام ...



|شنبه 28 ارديبهشت 1398برچسب:,| 1:19|✓atiye✓|

Shik Them