✓❤ـهَـــوایـِ ـشَــرجیـِ دِلـــــــَم ❤✓

بــِ یادِ دلـهاییـ کِهـ: بیـ تَقـصیرَند...

"امشب "  شب شمع است و پروانه،
 
 شب  من و تو ، ،شب اسطوره های عاشقی،
 
شب هر چیز که قشنگ است و شاعرانه ،
 
شب  یک اتفاق بزرگ و ماندگار
 
 شب یک برق قشنگ  که آتش زد به دنیای من ،
 
شب یک نگاه ،شب یک خاطره ی بزرگ
 
 که به درد همه چیز میخورد  جز  درد،
 
 شب  مبادا،  شبِ ، تــــــــو برای  من،
 
شبی  در یک سومیِ "بهـــمن مــــاه " یک سال کبیسه...
 
 " تـــو"  معجزه ی منی و معرکه ی بهمن
 
یک روز به پروانه هم خواهم  فهماند
 
که با وجود عشق من به تو هزار پروانه ی دیگر
 
آبرو و جـرـأت برای گشتن  گرد هیچ شمعی  را نخواهند  داشت،
 
 دیر یا زود خواهند فهمید  وقتی قصه ی   من  و تو 
 
در افسانه ها جایش را  با پروانه و شمع عوض کند
 
جایی برای آنها نیست.
 
 گاهی تو پروانه ای من شمع  ، گاهی  من پروانه و تو...
 
 
  میترسم از تقدٌست،از حماسه عشقت، از رعناییت ،
 
از برق چشمانت، از  جذبـــــــــــه ی  جذٌابت، از زلالیت ،
 
 از  بهــــــــــــــــــمنی بودن ماهــــت،  از  بزرگیت  میترسم،
 
  ترسوی  با جسارت من،که عاشقیت را
 
با نام جار میزنی برای همه ،جز
 
  من که باید بزنی!
 
  معـــرکه ی بهمن : تنفس کردن عطــــــرت  فقط  برای من است
 
تا دم مرگ، فقط من،  تنفست میکنم تا  دم مرگ...
 
  بعضی ها خیال میکنند تو مثل همه ای،
 
بگذار اینگونه خیال کنند،من خیالم راحت تر است
 
 جزیره ی ناشناخته ی دور دست ترین رؤیاهای نرسیده ام ،
 
وقتی که نمیدانی دلی
 
    تا انتها  در  گرگ و میش  وسوسه ی  داشتنت
 
مثل  بادبادکی گره خورده به درخت گیر است
 
   چه انتظار تلخیست که میکشی؟!
 
 من و پاییز میدانیم  که او اهل اوایل بهمن است
 
    و یک روز که در هیچ  تقویمی نیست برای من رسیدن
 
     و برای او مداد رنگی خواهد آورد
 
    آمدنت را   با فانوس  و دعا و
 
    سنگ فرش مرمری از عشق  به انتظار مینشینم
 
     من شاعری میکنم و پاییز  نقاشی...
 
 
 من تمام  شهر را ویرانه خواهم کرد،
 
و با تو آشنای  من ، تمام  شهر را بیگانه خواهم کرد
 
و من یک روزِ نه چندان دور 
 
    کتاب  ماجرایم با تو را افسانه خواهم کرد،
 
و من از دستِ خود ،از دست عشق  تو
 
تمام اهل این دنیا  و شاید اهل این ویرانه را  دیوانه خواهم کرد،
 
   ببیــــــن...
 
 صدایت میکنم، حالا، 
 
    همین حالا،
 
   قسم خوردم که نامم را کنار نام تو
 
 تا  انتهای کهکشان  راه شیری  نیز  خواهم برد،
 
  ببین با عشق چشمت  آخرِ سر  من  چه خواهم کردِ ....
 
                       
           ( مریم ،نامه هایی که پاره کردی با کمی تغییر)
 
 
 
      دعا کن اون روزای خوبمون برگرده 
 
              ببین کم دیدنت چقدر شکستم کرده
 
                          خستم کرده...
 
 
 
 
 
 
 


|پنج شنبه 10 بهمن 1392برچسب:,| 17:38|✓atiye✓|

Shik Them