✓❤ـهَـــوایـِ ـشَــرجیـِ دِلـــــــَم ❤✓

بــِ یادِ دلـهاییـ کِهـ: بیـ تَقـصیرَند...

 ناراحـتــت  کردم دم رفتن

 

خواستم که نا امید بشی از من

 

این عــادلانه نیست میـــدونم

 

ازم نپرس چـطور میتــونم

 

یکم واست لازمه بیـــرحــمی

 

دلیلشو حــالا نمیـفهـمی

 

به بغـــض وادارم نکن انقد

 

ایــن گریه ها باشه برای بعد

 

تو قلـب مـن یه امپــــراطــوره     تسلیم میشه چون که مجبوره

 

برو نبــــاید مال هم باشیم       خواهش نکردم، ایــن یه دســـتوره!

 

نفرین به این وجدان بیهودم

 

ای کاش من خودخواه تر بودم

 

غرور من این بار حق داره

 

دنیا به من خیلی بدهکاره

 

سکــوت یعنی مـــرده فریادم

 

بـــــــاید تــورو از دست میدادم

 

از من به تو پنجره ای  وا نیست

 

وقتــی که خوشبختیـــت اینجــا نیست...

 

 

  سنگ از آسمون بیاد؛ صـــــخــره جا نمیزنه...

  



|پنج شنبه 22 اسفند 1392برچسب:,| 18:58|✓atiye✓|

Shik Them